Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2019 23:27 - Незаменим
Автор: infinitas Категория: Поезия   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Във чаши се давех, за да те забравя казвам, че съм добре но не мога да се позная Със други излизах с тях да те преборя но само теб виждах когато очите затворя В ръцете ти бях играчка, която просто захвърли но някой друг ще намери с който да спи И може би ще си спомниш, когато вече ти гониш че тези играчки до теб не са плюшени.   Ти победи сега вземи всичките си трофеи като картини ги нареди да събират прах Белегът ще остане като спомен незабравим но недей да се възгордяваш, няма никой незаменим Няма никой незаменим.. О-о няма никой незаменим.   Фалшиво се смея, на силен се правя но чувствата към теб не можах да подправя По тебе се водех, като кученце ходих твойта сянка бях но виновен съм си сам В ръцете ти бях играчка, която върна на рафта а сърцето го заобиколи Държа докрай твойта маска, в която влюбих се рязко след теб остави само наивни сълзи Но да спра да те мисля не мога само да си добре се моля.
Ти победи сега вземи всичките си трофеи като картини ги нареди да събират прах Белегът ще остане като спомен незабравим но недей да се възгордяваш, няма никой незаменим Няма никой незаменим.. О-о няма никой незаменим.
Но да спра да те мисля не мога, не мога само да си добре се моля, се моля.   Ти победи сега вземи всичките си трофеи като картини ги нареди да събират прах Белегът ще остане като спомен незабравим но недей да се възгордяваш, няма никой незаменим Няма никой незаменим.. О-о няма никой незаменим.
   




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: infinitas
Категория: Поезия
Прочетен: 22324
Постинги: 39
Коментари: 26
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930